بهترین مناطق قشم برای سرمایه گذاری ملک | محله های مناسب برای اقامت

1402-11-06
0 دیدگاه
نمای ساختمان سنگی ویلای محوطه سازی شده در قشم 84877

آیا شما به دنبال بهترین منطقه برای سرمایه گذاری در قشم هستید؟ اگر جوابتان مثبت است ما در ادامه اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می دهیم پس با ما همراه باشید.

دریای خلیج فارس در کنار جریزه قشم 45878
چهره متفاوت شهر و دریای خلیج فارس در قشم

لیست بهترین مناطق جزیره قشم برای سرمایه گذاری ملک


1. قشم

جزیره قشم، یک مقصد گردشگری فوق‌العاده در جنوب ایران با مساحت بیش از 560 کیلومتر مربع است که به عنوان یکی از بزرگترین جزایر ایران شناخته می‌شود. این جزیره با آب و هوای گرم و معتدل، سواحل زیبا و مناظر طبیعی فراوان، پوشیده از ریف‌های جزر و مد، به یک مقصد گردشگری پرطرفدار در ایران تبدیل شده است. در جزیره قشم، جاذبه‌های توریستی متعددی وجود دارد که می‌توان به جزیره‌های کیش و هنگام، برج‌های قدیمی و مسجد جامع، بازارهای قدیمی و سنتی، و همچنین پارک‌های طبیعی اشاره کرد. این جاذبه‌ها باعث جلب توجه گردشگران از داخل و خارج کشور شده‌اند.

بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قشم هستند، به خصوص در زمینه‌ی خرید ویلا. خرید ملک در این جزیره، به عنوان یک سرمایه‌گذاری جذاب مطرح شده است. اگر شما نیز به دنبال خرید ویلا در قشم هستید و نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

آپارتمان های سنگی در زیر آسمان ابری و صاف آبی 5468748
آپارتمان های مستحکم در زیر آسمان آبی قشم

2. هنگام

جزیره هنگام بهترین منطقه قشم برای خرید اپارتمان است، با وسعت حدود ۵۰ کیلومتر مربع واقع در جنوب جزیره قشم در استان هرمزگان. این جزیره به دلیل منابع معدنی غنی از جمله معادن نمک، خاک، و سرب شناخته شده است. هنگام به دلیل جاذبه‌های طبیعی و شگفت‌انگیز خود معروف است. حضور دلفین‌ها در آب‌های نزدیک ساحل، خاک سرخ خوراکی، گونه‌های گیاهی و جانوری خاص، و سنگ‌های تراش‌خورده با اشکال جالب، از دیگر ویژگی‌های جذاب این جزیره محسوب می‌شوند. هنگام تا فاصله حدود ۲ کیلومتری از ساحل قشم قرار دارد.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در این منطقه زیبا و آرام هستید، امکان خرید آپارتمان در هنگام وجود دارد برای اطلاعات بیشتر و مشاهده فرصت‌های خرید، می‌توانید به این لینک مربوطه مراجعه کنید.

اتاق پذیرایی با مبلمان و لوستر و تلوزیون رو میزی در قشم 4568768
اتاق پذیرایی با دکوراسیون داخلی شیک در قشم

3. جزیره لارک

جزیره لارک، یکی از جزایر ایران در تنگه هرمز واقع در جنوب غربی خلیج فارس و جزء استان هرمزگان است این جزیره با شکل بیضی، امتداد ۱۰٫۵ کیلومتری در جهت شمال شرقی-جنوب غربی، و مساحتی حدود ۴۸٫۷ کیلومتر مربع به تصویر کشیده می‌شود. این جزیره به دلیل شرایط کشاورزی نامناسب، تنها فعالیت اقتصادی اهالی آن اکثراً به صید و غواصی و همچنین گردشگری مرتبط با بوم‌گردی اختصاص دارد.

در صورت تمایل به رهن و اجاره آپارتمان در لارک، می‌توانید از لینک مربوطه استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

آپارتمان های متراکم در قشم 4588644
آپارتمان های منسجم و مستحکم در شهر قشم

4. درگهان

شهر درگهان، یکی از بهترین محله های قشم برای زندگی در جنوب ایران است و به تعلق به بخش مرکزی شهرستان قشم دارد. این شهر در فاصله بیست کیلومتری از شهر قشم واقع شده است. از نگاه تاریخی، درگهان تا سال ۱۳۸۵ به عنوان یک روستا شناخته می‌شد، اما در حال حاضر به عنوان یک شهر بندری شناخته می‌شود. درگهان به عنوان یکی از پایگاه‌های بازرگانی مهم شهرستان قشم شناخته می‌شود و مجتمع‌های بازرگانی نامور در این شهر جای گرفته‌اند. این شهر بر اثر فعالیت‌های تجاری و بازرگانی خود، به نام و شهرتی برجسته در سراسر ایران دست یافته است. از جاذبه‌های درگهان می‌توان به گردشگاه‌های آن و اسکله قدیمی اش اشاره کرد. همچنین بازار قدیمی و مجتمع‌های بازرگانی نوین درگهان جزء نقاط دیدنی این شهر محسوب می‌شوند.

اگر به دنبال خرید زمین در درگهان هستید، می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و اقدام به خرید ملک خودتان با ما تماس حاصل نمایید.

5. رمکان

این شهر در فاصله ۲۸ کیلومتری جنوب غربی شهر قشم واقع شده و به عنوان قلب جزیره قشم شناخته می‌شود. در واقع، رمکان تقریباً در مرکز جزیره و در مسیر اصلی ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب قرار دارد این شهر در سال ۱۴۰۰ به شهر معرفی شده و دارای ۱۹ مسجد اهل سنت است.

اگر به دنبال خرید خانه یا ویلا در رمکان هستید، روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

آپارتمان سنگی قهوه ای رنگ در زیر آسمان ابری 4584844
نمای آپارتمان سنگی محوطه شدهبا درختان سرسبز درقشم

6. سوزا

شهر سوزا، در فاصله ۳۹ کیلومتری جنوب غربی از شهرستان قشم واقع شده و در نزدیکی تنگه هرمز، یک موقعیت ساحلی استراتژیک دارد. تنگه‌های معروفی همچون تنگ کلمادون و تنگ لرد در دو کیلومتری شمال غربی این شهر واقع شده‌اند و به خلیج فارس می‌ریزند. همچنین، تنگ چیرا در شمال سوزا قرار دارد.

سوزا در دوران باستان سابقه وسیعی در تجارت دریایی داشته و محدوده تجارت دریایی آن از سواحل آفریقا، خلیج عدن، پاکستان، هندوستان تا کشورهای خلیج فارس گسترش یافته بود. آثار باقی‌مانده از گمرک قدیمی و انبارهای کالا در سواحل این شهر از جمله شواهد تاریخی آن می‌باشد. مردم سوزا از قبیله‌های شیزاوی، شوزاوی، و الجسمی هستند.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری یا خرید آپارتمان سوزا هستید، امکان خرید آپارتمان یا خرید زمین در این منطقه وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اقدام به سرمایه‌گذاری، می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

آپارتمان بلند قامت سنگی در قشم 1687484
آپارتمان بلند قامت با نمای سنگی در کنار درختان سرسبز قشم

7. لافت

بندر لافت در محدوده جغرافیایی ۵۵ درجه و ۵ دقیقه شرقی و ۲۶ درجه و ۵۴ دقیقه شمالی قرار دارد این منطقه به عنوان یکی از مراکز جمعیتی بخش مرکزی شهرستان قشم در استان هرمزگان شناخته می‌شود. لافت در حاشیه جنگل حرا واقع شده و از نظر تقسیمات اقلیمی، در منطقه‌ای گرم و مرطوب تابستانی و گرم و مرطوب زمستانی واقع شده است.

در این منطقه، با شرایط اقلیمی ملایم و طبیعت زیبا، خرید ویلا یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری و استراحت می‌تواند باشد برای اطلاعات بیشتر و خرید ویلا در لافت، می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نمای ساختمان سنگی ویلای محوطه سازی شده در قشم 84877
درخشش ویلای لوکس در نزدیکی شب

8. طبل

شهر طبل،  به عنوان پایلوت گردشگری منطقه شناخته شده و دارای جاهای گردشگری از قبیل جنگل حرا، کوه تاریخی کلات کشتاران و روستا بام با طبیعت بکر و زیبا است. جمعیت شهر طبل بر اساس آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵، ۴۰۶۹ نفر بوده است.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در طبل هستید، می‌توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه اطلاعات بیشتری کسب کنید و اقدام به خرید ملک خود نمایید.

9. سلخ

روستای صلخ یا سلخ بر اساس آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا حدود ۳٬۱۰۹ نفر (۷۷۷ خانوار) بوده است.

اگر به دنبال رهن و اجاره در سلخ هستید یا تصمیم به سرمایه‌گذاری در این منطقه دارید، می‌توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه اطلاعات بیشتری کسب کنید و به خدمات مرتبط با رهن و اجاره در این منطقه دست یابید.

نمای ساختمان سیمان سفید و محوطه سازی شده ویلا در قشم 468697
ساختمان مستحکم سفید به همراه محوطه سازی زیبا در قشم

ارسال دیدگاه